Student Agency spustila vlastní obchod se zájezdy

Projekty a investice (David Kozák, 30. března 2010)
Na on-line trh se zájezdy vstoupil nový hráč. Společnost Student Agency si nejprve za zhruba 10 milionů korun koupila doménu dovolena.cz a potom podepsala smlouvy se zhruba 200 českých a 100 německých cestovních kanceláří.

O tom, že své nové podnikání bere majitel firmy Radim Jančura opravdu vážně, svědčí i jeho prohlášení v týdeníku Ekonom: "Naším cílem je během příštího roku získat 30 procent podílu na trhu." Obrat serveru by podle jeho plánu mohl dosáhnout až 3 miliard korun. Cestou k tomu mají být velmi nízké, snad až diskontní ceny. Že to není ideální způsob, jak vydělávat? A proč by nebyl. Vždyť populární žluté autobusy také svého času začínaly s cenami až o 50 % nižšími, než tehdejší přepravci. A firma na nich podle všeho také pořád vydělává...

Události | Marketing a média | Projekty a investice | Technologie | Trendy a čísla | Lidé a akce | Know how