Časopis Computer Business: Pod kůží IT businessu

Marketing a média (Hana Novotná, 20. září 2005)
Víme, že podnikat v IT není žádný med, marže jsou proklatě nízko a hledat mezeru na trhu je jako hledat jehlu v kupce sena. Časopis Computer Business se snaží mapovat český IT business takový, jaký je.

U nás nenajdete PR články, marketingové proklamace, ale konkrétní přehledy, informace ze zákulisí IT businessu, novinky týkající se vašeho podnikání. Nepíšeme o tom, co lze koupit, ale na čem lze vydělat.

Hledáte podmínky partnerství jednotlivých výrobců, nebo třeba podmínky nákupu u jednotlivých distributorů? Pak je nehledejte, našli jsme je za vás. Nesnažíme se vám radit, jak máte podnikat, ale snažíme se, abyste neztratili přehled o trendech, vývoji trhu, o vaší konkurenci.

Stojíme na straně vašeho businessu a proto hledáme příležitosti, jak získat ještě větší marži, jak ovlivnit zákazníka či jak získat dotace – ať už od státu či od EU. Zkušenosti jiných IT firem vám navíc řeknou, s čím musíte počítat, pokud podnikáte v té které oblasti IT.

Nevěříte, že by takový časopis mohl vycházet? Pokud jste firma podnikající v IT, pak si zkuste objednat ukázková čísla a posoudit sami – na predplatne.tt.cz. První číslo vyšlo 11. září!

Události | Marketing a média | Projekty a investice | Technologie | Trendy a čísla | Lidé a akce | Know how