T-Mobile potvrdil SYMBIO Digital v pozici dodavatele on-line služeb

Události (David Kozák, 26. května 2010)
T-Mobile vyhlásil výsledky hlavního výběrového řízení na on-line, ve kterém potvrdil dosavadní agenturu SYMBIO Digital.

Největší český operátor vyhlásil výběrové řízení na začátku prosince 2009. Vzhledem k počtu přihlášených agentur trval tento náročný tendr několik měsíců. Vítězem se stala kreativní internetová agentura SYMBIO Digital. Z důvodu rostoucího objemu on-line projektů přibral T-Mobile k SYMBIU ještě digitální divizi agentury McCann.

"Je skvělé zjistit, že od startu spolupráce se společností T-Mobile v roce 2003, jsme pro klienta nepřestali být vnímáni jako agentura spojující kreativitu a jeho business cíle. Pro magentového operátora děláme moc rádi. Hlavně díky svobodě, kterou nám dává, a také jistému tlaku na inovace nikdy nezůstáváme průměrní," shrnuje za SYMBIO výsledky tendru Robert Haas.

Události | Marketing a média | Projekty a investice | Technologie | Trendy a čísla | Lidé a akce | Know how