Marketing a média

Na Centrum.cz v červenci vládlo cestování a dovolená

David Kozák, 4. srpna 2004
Uživatelé internetového portálu Centrum.cz podle informací jeho provozovatele, společnosti NetCentrum, v červenci nejčastěji vyhledávaly informace související s tématem dovolené a cestování. Brigády, které byly jedničkou červnových statistik, se v červenci nedostaly ani do TOP20.

Zásady úspěšného využití Internetu, 9. část

David Kozák, 14. července 2004
Internetová prezentace - až na výjimky - není a dost dobře ani nemůže být jednorázovou záležitostí. Některé části webových serverů se nemusí aktualizovat prakticky vůbec, jiné však vyžadují pozornost prakticky stále.

Ceník na webu - ano nebo ne

David Kozák, 8. července 2004
Na umisťování ceníků produktů a služeb, jejichž cena závisí na konkrétním zadání, na web, existují dva - poměrně radikálně odlišné - názory. Jedni tvrdí, že ceník je povinnou součástí webu. Druzí naopak oponují, že dávat v takovýchto případech na web ceník je nesmysl. Kdo má pravdu a kdo se naopak mýlí?

Online reklamní kampaň bude zřejmě úspěšná

David Kozák, 25. června 2004
Interaktivní internetová reklamní kampaň společnosti McDonald's, která probíhá kromě serveru firmy také na portálech Sport.cz a iDNES, je podle průběžných informací velmi úspěšná. Počet nových uživatelů, kteří se na stránkách firmy registrují, se zvýšil v průměru 16x.

Zásady úspěšného využití Internetu, 8. část

David Kozák, 11. června 2004
Vytvořením internetové prezentace práce nekončí. Právě naopak. Není přitom důležité jen se postarat o obsah a jeho aktualizaci, ale také o propagaci internetových stránek. Bez ní by totiž byla veškerá práce prakticky zbytečná a až na výjimky dané neexistující konkurencí by stránky pravděpodobně nenašli mnoho čtenářů.

Zásady úspěšného využití Internetu, 7. část

David Kozák, 3. června 2004
V předcházejících šesti částech našeho miniseriálu jsme postupně probrali některé hlavní zásady, jimiž by se měli řídit tvůrci webových stránek. Dnes navážu prvním dílem, který se více týká provozovatelů webů (i když k nim se samozřejmě vztahovaly i všechny předcházející části). Zabývá se totiž tím, co nastane po dokončení webu.

Zásady úspěšného využití Internetu, 6. část

David Kozák, 27. května 2004
Víte, jak se pozná dobrý web? Má spoustu více či méně povedených kopií. Ano, jak jste jistě poznali, dnešním tématem bude originalita, tedy téma nadmíru populární. I když je poměrně snadné případné plagiáty najít a plagiátory identifikovat, kopií - ať už grafických či dokonce obsahových existuje dost a dost. Není to zvláštní?

Zásady úspěšného využití Internetu, 5. část

David Kozák, 20. května 2004
Řada webdesignérů považuje za nezbytné prosadit na webové stránky svých klientů co možná nejvíc různých efektů a "vychytávek". Když už ty možnosti jsou, tak proč je nevyužít, že? Ovšem nic se nesmí přehánět a tam, kde grafika není nezbytná, je lepší si nápady ušetřit na jinou příležitost.

Píšete pro web? Poradíme vám..., II. část

David Kozák, 11. května 2004
Minulý týden jsem vám představil prvních šest bodů z celkových dvanácti, jimiž se při psaní pro web řídí Basil Drolias. V tomto článku se budu věnovat zbývající šestici a doplním ještě několik typů, nápadů a komentářů, které zmíněny nebudou.

Centrum.cz vyvíjí - Seznam propaguje

David Kozák, 10. května 2004
Centrum.cz podle tiskové zprávy, kterou dnes vydala ČTK, již několik týdnů intenzivně připravuje novou architekturu své bezplatné emailové služby, díky níž bude možné kapacitu schránky zvětšit až na 1 GB. V tichosti a bez velkého humbuku - podobné úpravy nejsou jednoduché a navíc mailové služby mají být poměrně úzce propojené s vyhledávačem Morfeo. Média přesto nezahálí - spuštění testovacího provozu podobné služby (poněkud překvapivě ale až na konec roku) oznámil portál Seznam.
Události | Marketing a média | Projekty a investice | Technologie | Trendy a čísla | Lidé a akce | Know how