Marketing a média

Zásady úspěšného využití Internetu, 4. část

David Kozák, 7. května 2004
Webový obsah. To je to, co na web láká návštěvníky - informace, argumenty, znalosti. Internetový obsah je pro většinu webů hodně důležitý. Bez něj by byly mrtvé a nikoho by nezajímaly. Význam internetového obsahu je ale mnohdy podceňován. Proč to není správné? Vše podstatné se dozvíte v následujícím článku.

Píšete pro web? Poradíme vám, na co si máte dát pozor.

David Kozák, 4. května 2004
Psát pro Internet je relativně snadné. Musí však být dodržena určitá pravidla, reflektující specifické vlastnosti online prostředí. V opačném případě mohou nastat problémy. Uživatelé si už totiž stačili zvyknout na výhody, které jim Internet nabízí a rádi je využívají. Ptáte se jak napsat úspěšný text pro web? Čtěte dál...

Seznam pravděpodobně zvítězí i bez Sprace

David Kozák, 27. dubna 2004
Seznam nesmí podle předběžného opatření až do dalšího rozhodnutí soudu používat pro nabídku pracovních příležitostí doménu Sprace. Není však příliš pravděpodobné, že by toto rozhodnutí mohlo výrazněji ovlivnit šance Seznamu na úspěch. Pozice tohoto internetového portálu je totiž tak dominantní a důvěra jeho uživatelů tak velká, že dokáže na špici prorazit i když se mu ostatní snaží v tom zabránit za každou cenu.

Zásady úspěšného využití Internetu, 3. část

David Kozák, 22. dubna 2004
Ve druhé části této série jsem popsal typy webů, z nichž by si měl každý zájemce jeden - ten nejvhodnější pro jeho potřeby - vybrat. A v tomto pokračování se pokusím nastínit, jakým způsobem by měly být stránky koncipovány, jak by měla vypadat jejich struktura a jejich obsah.

Zásady úspěšného využití Internetu, 2. část

David Kozák, 15. dubna 2004
Tak teď už je to jasné. Víte, že pro vaši firmu má Internet svůj význam - a je vcelku jedno, zda v oblasti podpory nebo přímo jako jeden z obchodních kanálů. Nastává tedy druhá fáze, ve které se rozhodnete, jaký by vaše internetové stránky měly mít charakter...

Zásady úspěšného využití Internetu, 1. část

David Kozák, 8. dubna 2004
Pro řadu firem je hlavním důvodem k vytvoření internetové prezentace fakt, že na Internetu je i konkurence. Nikdo se přitom nezamýšlí nad tím, zda bude mít internetová prezentace pro firmu vůbec nějaký přínos a co je pro to třeba udělat. Výsledek takových "hurá" akcí ovšem, bohužel, obvykle za moc nestojí. Postupně vám proto představím několik základních bodů, které by měl každý potenciální provozovatel webu zvážit dřív, než se pustí do jeho realizace.

Vydávat "časopis pro zákazníky" vůbec nemusí být drahé

David Kozák, 6. dubna 2004
Zákaznické časopisy patří - zvláště u velkých firem - k oblíbeným prostředkům komunikace s partnery a zákazníky. Pro malé a střední firmy je však tento způsob komunikace příliš nákladný. Tedy lépe řečeno ještě nedávno byl. Podobnou funkci jako tištěný časopis totiž může splnit i elektronický magazín...

Kvalitní nekvalitní weby, podruhé

David Kozák, 1. dubna 2004
Když jsem připravoval první článek o kvalitě webů, ani náhodou mě nenapadlo, že by mohlo v brzké době vzniknout jeho přímé pokračování. Jistě, téma "kvality" webů je jistě obšírné a je třeba se mu věnovat, ovšem je možné to dělat i tak, že se zaměříme na jednotlivé "kostky", z nichž je skládanka složena. Mé pocity se však ukázaly být nepodstatné...

On-line reklama zvyšuje prodeje v "kamenných" obchodech

David Kozák, 30. března 2004
Může on-line reklama pozitivně ovlivnit prodeje v "kamenných" obchodech? Zdá se, že ano. Alespoň to vyplývá z průzkumu, který zadala divize MSN společnosti Microsoft a jenž se zabýval tím, jak on-line kampaně společností Nestle, Kraft Foods, Procter & Gamble a Neutrogena.

Kvalitní nekvalitní weby

David Kozák, 25. března 2004
Kvalita webu. Co si pod tímto pojmem máme představit? Technologie? Obsah? Nebo v poslední době tak často zmiňovanou přístupnost? Všechno a nic. Má-li být web považován za kvalitní, musí přinášet efekt, plnit cíle, které se od něj očekávají a toho se dá dosáhnout jedinou cestou - sladit všechny části "skládanky" do dokonalého souladu.
Události | Marketing a média | Projekty a investice | Technologie | Trendy a čísla | Lidé a akce | Know how