Marketing a média

Weblog e-komerční

David Kozák, 23. března 2004
Může být weblog přínosný pro komerční využití? Podle mého názoru ano. Jde totiž o - zejména v poslední době - mezi uživateli Internetu velmi populární formu sdílení informací. Odborný weblog zaměřený na obor konkrétní obor podnikání proto může být pro komerční web velmi vhodným doplňkem a zároveň i lákadlem pro návštěvníky.

Správná doména – základ úspěchu na internetu

Tomáš Hodboď, 27. února 2004
Design, obsah a propagace patří k nejdůležitějším prvkům při stavbě webového severu. Někteří webmasteři však při navrhování webů zapomínají na zdánlivé maličkosti, mezi něž patří například vhodné jméno pro doménu. Zapomínají, že doména může být alfou a omegou Vašeho bytí a nebytí, Vašeho úspěchu či neúspěchu v tvrdém světě businessu.

Obsah láká zákazníky

David Kozák, 17. února 2004
Web, to je obsah. Bez kvalitního obsahu je web v podstatě k ničemu. Obsah láká návštěvníky i vyhledávače. Obsah také funguje jako argument při rozhodování o nákupu. Investice do obsahu se prostě vyplatí...

Novinky internetové reklamy

David Kozák, 22. ledna 2004
Internetová reklama je zřejmě nejdynamičtějším sektorem reklamního průmyslu. A nejde jen o nárůst příjmů. Přímo překotně také vznikají například stále nové reklamní formáty. Některé pokusy se sice moc nepovedly, jiné ale mají velmi dobrou naději na úspěch.

Obchodníci a překupníci

David Kozák, 20. listopadu 2003
Počet internetových obchodů roste. Snad až příliš rychle. Úroveň doplňkových služeb, které jsou pro "kamenné" prodejce nezbytnou součástí každého úspěšného projektu, totiž znatelně zaostává za obvyklými hodnotami. Většina obchodníků sází na velmi nízké ceny a neuvědomuje si, že to není cesta, jak vydělat – spíš naopak.

Známosti mohou být konkurenční výhodou

David Kozák, 9. září 2003
Několik softwarových společností v USA představilo či v krátké době plánuje představit programy, které by uživatelům umožnily "vytěžit" kontakty jejich zaměstnanců. Toto řešení však s sebou nese i řadu problémů, zejména v oblasti etiky a práva. Pokud by však byli zaměstnanci svolní ke spolupráci, mohl by se takový software stát velmi účinným nástrojem rozvoje firmy.

Jak nakládá Deltax s osobními údaji?

Emil Čelustka, 20. prosince 2002
Jeden ze čtenářů e-komerce.cz se obrátil na naši redakci s upozorněním na postup společnosti Internet Information Services, s.r.o., webmastera serveru sluzbyasp.cz. Podle informací, které má redakce k dispozici, existuje podezření na nedodržení ustanovení zákona 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

Nové E-mailové noviny? – Proč ne?

Jiří Juránek, 19. listopadu 2002
aneb výborný nápad jak vstupit na trh nabízí nové E-mailové noviny, vydávané nakladatelstvím Verlad Dashöfer.

Konference web design & web marketing

Emil Čelustka, 8. listopadu 2002
S podtitulem Jak přežít a zvítězit na internetu? je konference pořádaná Institute for International Research (IIR) ve spolupráci se společnostmi iMachina a Asociace.BIZ lákavým počinem. Co přinese?

Jaký je zákazník nakupující v internetových obchodech?

Jiří Juránek, 14. října 2002
Jaký je profil dokonalého E-komerce zákazníka? Lze ho vůbec nějak definovat? Podle analytičky Carrie Johnson ze společnosti Forrester e-obchodníci nechtějí zákazníky, kteří nakoupené produkty příliš často vracejí. To samé zřejmě platí také pro české zákazníky a obchodníky na internetu.
Události | Marketing a média | Projekty a investice | Technologie | Trendy a čísla | Lidé a akce | Know how