Marketing a média

Datart bojuje proti klamavé reklamě

Emil Čelustka, 16. září 2002
Společnost Datart International podala k Městskému soudu v Praze návrh na předběžné opatření proti společnosti Europe Technic, která provozuje síť prodejen Electrocity.

Otevřený dopis nejen pracovníkům cestovního ruchu ČR

Vratislav Kuska, 19. srpna 2002
Předběžný návrh plánu obnovy a rozšíření mezinárodního turistického ruchu do ČR se snahou o odstranění nebo alespoň značné zmírnění všech finančních ztrát vzniklých v důsledku povodní.

Kam směřuje zájem investorů?

Pavel Hrůza, 1. srpna 2002
Je stále zájem investorů o IT start-upy na bodu mrazu? Pomohly biotechnologie investičním společnostem zahojit rány, které utržily během internetové bubliny? Mají začínající firmy u investorů šanci?

Prvky ovlivňující nákupní chování II

Pavel Hrůza, 24. července 2002
V minulém díle jsem zmínil vliv základních stavebních prvků internetových obchodů, jako je barevnost, navigace apod. Dnes pojednám o prvcích, které mají na internetové nakupování podstatný vliv, přesto jsou velmi často přehlíženy.

Začít byznysem nebo e-byznysem?

Martin Žalmánek, 19. července 2002
Začínající podnikatelé si možná někdy položili otázku: Je výhodnější začít podnikat v “kamenném světě” a teprve poté převést byznys na internet? Nebo se rovnou pustit do e-podnikání a “kamenný byznys” začít budovat až po dosažení úspěchu na internetu?

Hrušky a jabka - aukce a veřejné dražby

Jan Pleyer, 16. července 2002
Internetové aukce a veřejné dražby. Diskuse o těchto dvou pojmech se opravdu čas od času objevuje. Bohužel se ve většině článků objevují polopravdy a nesmysly, které nevycházejí ze skutečnosti. Shrňme si tedy jaká je situace...

Mají zákazníci právo na negativní názor?

Jiří Rýdl, 3. července 2002
Před časem jsem kdesi na internetu zaregistroval žalobu majitele amerického obchodu Pets Warehouse na některé členy emailové komunity Aquatic Plant Digest, kteří si vyměňovali negativní zkušenosti z nakupování vodních rostlin právě v tomto obchodě. Zasmál jsem se a na celou událost zapomněl. Smích mě ale přešel, když jsem otevřel magazín Týden 22/2002 a z článku "Bouře v akváriu" Pavla Mondscheina se dozvěděl, že případ vyšetřuje FBI!

Prvky ovlivňující nákupní chování

Pavel Hrůza, 25. června 2002
Rozhodování on-line zákazníka kde koupí zboží ovlivňuje řada faktorů. Posuzování základních údajů jako je cena zboží, dodací lhůta a podobně, však čím dál častěji předchází vážení dalších prvků, které se samotným zbožím nemusejí přímo souviset.

Shoda okolností nebo geniální PR tah?

Pavel Hrůza, 20. června 2002
Ve všeobecném povolebním humbuku se ztrácí výsledek jedné politické strany, jejíž skóre sice nijak neohromilo, ale je zajímavé z jiného důvodu. Strana, která podle předvolebních výzkumů patřila na samý okraj zájmu veřejnosti, nakonec získala téměř tři procenta hlasů. Značnou zásluhu na výsledku měl přitom jediný řetězový email.

Internetový předvolební guláš 2002 - PR nebo propaganda?

Pavel Hrůza, 17. května 2002
Měření popularity politických uskupení se blíží, pojďte se s námi podívat co jednotlivé strany slibují ICT sektoru a jakým způsobem využívají internet pro svou předvolební agitaci.
Události | Marketing a média | Projekty a investice | Technologie | Trendy a čísla | Lidé a akce | Know how