Technologie

CRM ve finančnictví

Pavel Hrůza, 7. května 2002
Bankovnictví je obor, který více než většina jiných stojí na dobrých vztazích s klienty. Proto by rozdíl mezi finančním ústavem se CRM systémem a finančním ústavem bez kvalitního systému na ošetření vztahů se zákazníky měl být značný. Podíváme se na modelové příklady zkušeností s oběma typy podniků z pohledu zákazníka.

CRM a co dál

Pavel Sklenář, 26. dubna 2002
Zavádění a budování CRM systémů se charakterizuje zdůrazněním osobního vztahu ke konkrétnímu zákazníkovi. Vztah "one-to-one" je však v zajetí také konkrétního podniku. Lze tyto hranice překonat?

Šestero B2B e-komerce pro začínající

Zdeňka Doležalová, 17. dubna 2002
Obchodování prostřednictví B2B portálů se jeví jako nezvratný trend následujících let. Trendem nejen Evropy, ale celého světa je narůstající počet uživatelů Internetu, stoupá počet firem, které mají zajištěn přístup na Internet a vlastní www stránku a ještě více narůstá počet firem obchodujících po Internetu.

Stopařův průvodce světem platebních karet 2

Emil Čelustka, 13. dubna 2002
V minulém díle seriálu jsme se seznámili se základními pojmy, kterými platební karty bývají označovány. Dnes se podrobně podíváme, jaké údaje na kartě najdete.

Stopařův průvodce světem platebních karet 1

Emil Čelustka, 5. dubna 2002
Seriál článků, jehož první díl právě čtete, si klade za cíl seznámit vás s problematikou světa platebních karet. V poslední době se díky několika nemilým událostem objevilo velké množství článků a věci neznalí uživatelé platebních karet se začali zamýšlet, co že to vlastně nosí v peněžence/kapse... Náš seriál se pokusí problematiku platebních karet zmapovat od A až do Zet.

7 kritických chyb CRM

Pavel Hrůza, 5. dubna 2002
Přes nesporný přínos aplikací pro řízení vztahů se zákazníky, hlásí dostupné studie jejich selhání téměř v polovině případů. Internetový časopis CRMDaily.com nedávno přinesl článek Sedm smrtelných hříchů CRM, popisující nejčastější chyby CRM řešení. Může naznačit lecos o příčinách těchto selhání.

Instantní řešení pro SMS komunikaci v byznysu - ACTIVE GATEWAY

David Kozák, 30. března 2002
Komunikace prostřednictvím SMS je pro velkou většinu národa běžnou a také velice oblíbenou formou interakce s okolím. Pro mnohé uživatele mobilních telefonů dokonce tato forma komunikace představuje hlavní způsob kontaktu s nejbližšími lidmi. Obliba SMSek je dokonce tak velká, že stále častěji tímto způsobem řeší marketingovou podporu svých aktivit - zejména spotřebitelské soutěže - i velké nadnárodní firmy. Mohou ale něco podobného použít i malé a střední firmy, pro které je vývoj vlastního systému příliš drahý?

Démonické CRM

Pavel Sklenář, 27. března 2002
K činnosti podnikatele patří i starost o zákazníka. Toto poznání platí odpradávna, od doby počátků obchodování. Vztahy k zákazníkům a ošetření prodeje jsou součástí každého podnikatelského záměru. Bez počítačů a softwarových aplikací se dnes téměř žádný podnikatel neobejde.

Jak dlouho trvá implementace podnikových systémů?

Pavel Sklenář, 20. března 2002
Různé odborné články, tématické přehledy a firemní propagační materiály nás informují o době zavedení ERP (CRM, SCM, B2B řešení apod.) v určitém konkrétním podniku nebo o průměrné době zavedení jisté části podnikového IS. Jak dlouhá je skutečná doba zavedení takového systému?

Úvod do CRM

Pavel Sklenář, 15. března 2002
V posledních několika letech se soustřeďuje značná pozornost na systémy CRM. Customer Relationship Management System nebo systém řízení vztahů se zákazníky je poměrně nový pojem pro dávno používané podnikové aplikace související s marketingem, odbytem a službami pro zákazníky. Nový přístup je ve způsobu jejich sjednocení s dalšími aplikacemi s důrazem na úplné a detailní znalosti chování zákazníka spolu s neustálou komunikací podniku se zákazníkem.
Události | Marketing a média | Projekty a investice | Technologie | Trendy a čísla | Lidé a akce | Know how