Trendy a čísla

Kombinovaná síla sociálních sítí a e-mailů

David Kozák, 2. dubna 2010
Sociální sítě začali marketéři začleňovat do svých strategií v rámci e-mailového marketingu už loni. Teprve letos se však podle analytiků společnosti eMarketer začne vliv sociálních médií v e-mail marketingu výrazně projevovat.

Počet prodaných mobilů loni klesl pod 3 miliony

David Kozák, 26. března 2010
Negativní důsledky tzv. ekonomické krize se loni projevily snad ve všech segmentech ICT. Výjimkou nebyl ani prodej mobilních telefonů.

B2B marketéři v USA zvyšují výdaje do sociálních sítí

David Kozák, 26. března 2010
Celkové výdaje na marketing a reklamu v segmentu B2B (business-to-business) letos v USA vzrostou o pouhých 0,8 %. Investice do on-line komunikačních prostředků se však v porovnání s loňskem zvýší výrazněji - o 9,2 % na 51,5 miliardy dolarů.

69 % obyvatel ČR využívá Internet

David Kozák, 23. března 2010
Nejpopulárnější internetovou službou v ČR je elektronická pošta. Používá ji 91 % uživatelů. Téměř polovina domácností s přístupem k internetu síť využívá k telefonování.

Třetina uživatelů internetu by chtěla on-line nakupovat léky na předpis

David Kozák, 17. března 2010
Léky na předpis se přes internet prodávat nesmí. Přesto by tuto možnost přivítalo, resp. spíše přivítalo 33 %uživatelů internetu v ČR.

Čeští internetoví vydavatelé loni za reklamu utržili 6,4 miliardy korun

David Kozák, 16. března 2010
Výdaje na internetovou reklamu loni dosáhly 6,4 miliardy korun. Internet se tak - s téměř 10% podílem - stal třetím největším inzertním médiem v ČR.

Mobilní broadband přebírá roli hlasových služeb

David Kozák, 16. února 2010
Význam mobilních komunikací trvale roste. Naznačuje to nejen rostoucí počet uživatelů mobilních telefonů, ale také rozsah služeb, které současné (chytré) mobily nabízejí (a jejich vlastníci využívají).

Internetové obchody budou dále posilovat

David Kozák, 11. února 2010
On-line obchody budou v následujících měsících dále posilovat na úkor tradičních kamenných obchodů. K internetu také bude svou pozornost přesouvat stále více nakupujících.

Význam sociálních sítí poroste, tvrdí analytici

David Kozák, 3. února 2010
Popularita sociálních sítí roste, a to i ve firemním sektoru. Potvrdila to mimo jiné i analytická společnost Gartner, která v souvislosti s blížící se akcí Portals, Content and Collaboration Summit 2010 zveřejnila predikci vývoje této oblasti.

Import VW Group loni v Česku přes internet prodal o 5,5 % méně ojetin

David Kozák, 24. ledna 2010
On-line program auto-plus loni očividně doplatil na globální ekonomické problémy. V porovnání s rokem 2008 se jeho prostřednictvím prodalo o 5,5 % méně aut. O rok dříve přitom počet prodaných aut vzrostl. I když jen o 1 %.
Události | Marketing a média | Projekty a investice | Technologie | Trendy a čísla | Lidé a akce | Know how