Trendy a čísla

Online reklama v USA pokračuje v růstu

David Kozák, 9. června 2005
Investice do internetové reklamy zaznamenaly po splasknutí internetové bubliny v roce 2000 znatelný ústup "ze slávy". V poslední době ale reklamní výdaje průběžně rostou a jak se zdá, jen tak se nezastaví.

Hokej snížil návštěvnost českých serverů o více než třetinu

David Kozák, 18. května 2005
Podle statistik služby Navrcholu.cz klesla v průběhu vyřazovacích bojů českých hokejistů na mistrovství světa ve Vídni návštěvnost sledovaných serverů o více než třetinu. Ukázalo se tak, že hokej je v Česku skutečně mimořádně oblíbený.

Internet Mall: Češi na internetu stále nejčastěji platí dobírkou

David Kozák, 6. května 2005
Ze statistik společnosti Internet Mall za období od 1.1. do 15.4.2005 vyplývá, že nejoblíbenějším způsobem placení za nákup na Internetu je dobírka či platba při převzetí zboží.

Předregistrovaných domén .EU je více než 1.850

David Kozák, 5. května 2005
V reakci na blížící se termín zahájení oficiálních registrací domén Evropské unie s TLD .EU spustila společnost Explorer projekt EvropskáDoména.cz. Týden po jeho spuštění dosáhl počet žádostí 1.500.

Členové Asociace.BIZ loni zvýšily celkový obrat téměř o 20 procent

David Kozák, 3. května 2005
Asociace.BIZ zveřejnila v těchto dnech ekonomické výsledky agentur, které jsou jejími členy. Celkový obrat agentur, jež jsou členy asociace, přitom vzrostl meziročně o 19,95 procenta na 363 milionů korun.

Reklama na českém Internetu

David Kozák, 14. dubna 2005
V týdnu od 4. do 10. dubna bylo na českém Internetu zaregistrováno 52 nových kampaní, které byly v tomto týdnu poprvé nasazeny nebo poprvé dosáhly minimální celkové sledovanosti 3 %.

Pojišťovny při testu práce s e-mailovými dotazy propadly

David Kozák, 7. dubna 2005
Společnost United Interactive zveřejnila v těchto dnech další ze svých průzkumů zaměřených na míru využití e-mailové komunikace v jednotlivých sektorech. Obětí, a to doslova, se tentokrát staly pojišťovny.

Více než polovina uživatelů internetového bankovnictví nakupuje online

David Kozák, 1. dubna 2005
Podle výzkumu agentury Factum Invenio nakupují klienti přímého bankovnictví v internetových obchodech častěji než ostatní uživatelé.

Internet už není konkurenční výhodou

David Kozák, 18. března 2005
Využívání internetu samo o sobě přestává být pro firmy konkurenční výhodou. Vyplývá to z jednání konference Internet a konkurenceschopnost podniku, která proběhla v rámci Března - měsíce internetu.

V zavádění online služeb ve veřejném sektoru noví členové "prohrávají"

David Kozák, 15. března 2005
Podle průzkumu poradenské společnosti Capgemini je v zemích EU zcela online k dispozici 46 % veřejných služeb. V nových zemích je to ale jen 29 %.
Události | Marketing a média | Projekty a investice | Technologie | Trendy a čísla | Lidé a akce | Know how