Et netera ve fiskálním roce 2009/2010 dosáhla obratu 107 milionu korun

David Kozák, 26. května 2010
Společnost Et netera ukončila fiskální rok 2009/2010, který skončil 28. února 2010, s celkovým obratem ve výši 107 milionu korun. Provozní zisk dosáhl 23,2 milionu korun.

T-Mobile potvrdil SYMBIO Digital v pozici dodavatele on-line služeb

David Kozák, 26. května 2010
T-Mobile vyhlásil výsledky hlavního výběrového řízení na on-line, ve kterém potvrdil dosavadní agenturu SYMBIO Digital.

Internetové nakupování: cena nebo kvalita?

David Kozák, 27. dubna 2010
Jak si zákazníci vybírají e-obchod pro svůj nákup? Jak za nákupy nejčastěji platí? Právě na tyto dvě základní otázky se zaměřil průzkum, který v průběhu března a dubna realizoval APEK ve spolupráci s agenturou Mediaresearch. A k jakým že dospěli závěrům?

Et netera kupuje První multimediální

David Kozák, 27. dubna 2010
Po dokončení transakce vznikne největší česká full service agentura v oblasti internetových technologií a nových médií s letošním odhadovaným konsolidovaným obratem 130 milionů korun.

Penetrace internetu ve střední a východní Evropě dynamicky roste

David Kozák, 21. dubna 2010
Celkem v pěti zemích regionu CEE (Central & Eastern Europe) překonala v roce 2009 penetrace internetu 50% hranici. Od roku 2007 mezi ně patří také Česká republika. Podle průzkumu společnosti Gemius však penetrace roste ve všech státech oblasti.

Google porovnává ceny i v českých e-shopech

David Kozák, 16. dubna 2010
On-line služby pro porovnávání cen v e-obchodech patří k nejpopulárnějším službám v oblasti e-komerce a dost možná i v rámci celého internetu. Logicky se tedy na tento segment zaměřila společnost Google, jejíž česká pobočka patří mezi aktivní. Důkazem budiž nedávno spuštěná služba "Nakupování".

Bing získává stále větší podíl na reklamních příjmech

David Kozák, 14. dubna 2010
Podíl serveru Bing na trhu vyhledávání vzrostl podle únorových čísel od společnosti comScore téměř na 12 % a opět se přiblížil podílu druhé nejpoužívanější služby Yahoo!. Jak ovšem naznačují údaje firmy Efficient Frontier, roste také podíl vyhledávače na reklamních příjmech.

Výdaje na on-line reklamu v USA letos zaznamenají dvouciferný růst

David Kozák, 8. dubna 2010
Spojené státy bezesporu patří mezi celosvětové internetové velmoci. Informace o očekávaném vývoji a trendech na tomto trhu proto mohou mnohé naznačit i ve vztahu k dalším zemím. Byť stále platí, že rozdíly zůstávají. Trendy však mohou mnohé naznačit...

Retailový on-line obchod v USA vzroste do roku 2014 o téměř 90 miliard dolarů

David Kozák, 6. dubna 2010
Přestože loni tržby on-line retailových obchodníků v USA meziročně klesly skoro o 2 %, další vývoj bude výrazně optimističtější. Podle agentury eMarketer vzrostou tržby do konce roku 2014 na 342,9 miliardy dolarů.

Kombinovaná síla sociálních sítí a e-mailů

David Kozák, 2. dubna 2010
Sociální sítě začali marketéři začleňovat do svých strategií v rámci e-mailového marketingu už loni. Teprve letos se však podle analytiků společnosti eMarketer začne vliv sociálních médií v e-mail marketingu výrazně projevovat.
Události | Marketing a média | Projekty a investice | Technologie | Trendy a čísla | Lidé a akce | Know how