Invia.cz se možná spojí s polskou "sestřenicí"

David Kozák, 2. dubna 2010
Největší český on-line prodejce zájezdů podepsal dohodu o možném budoucím spojení s polskou dvojkou Travelplanet.pl. Iniciátorem užší spolupráce je spolumajitel obou firem, polský investiční fond MCI TechVentures.

Student Agency spustila vlastní obchod se zájezdy

David Kozák, 30. března 2010
Na on-line trh se zájezdy vstoupil nový hráč. Společnost Student Agency si nejprve za zhruba 10 milionů korun koupila doménu dovolena.cz a potom podepsala smlouvy se zhruba 200 českých a 100 německých cestovních kanceláří.

Počet prodaných mobilů loni klesl pod 3 miliony

David Kozák, 26. března 2010
Negativní důsledky tzv. ekonomické krize se loni projevily snad ve všech segmentech ICT. Výjimkou nebyl ani prodej mobilních telefonů.

B2B marketéři v USA zvyšují výdaje do sociálních sítí

David Kozák, 26. března 2010
Celkové výdaje na marketing a reklamu v segmentu B2B (business-to-business) letos v USA vzrostou o pouhých 0,8 %. Investice do on-line komunikačních prostředků se však v porovnání s loňskem zvýší výrazněji - o 9,2 % na 51,5 miliardy dolarů.

69 % obyvatel ČR využívá Internet

David Kozák, 23. března 2010
Nejpopulárnější internetovou službou v ČR je elektronická pošta. Používá ji 91 % uživatelů. Téměř polovina domácností s přístupem k internetu síť využívá k telefonování.

Vyhledávání v reálném čase už nabízí i český Google

David Kozák, 23. března 2010
Možnost hledat data, která někdo zveřejnil někde na internetu, v současné době umožňuje celá řada vyhledávačů. Ve většině případů však jde o informace staršího data. Google teď na českém internetu zpřístupnil službu, která umožňuje prohledávat data de facto v reálném čase.

Budoucnost je v mobilech, tvrdí Google

David Kozák, 22. března 2010
Mobilní telefony hrají v byznysu stále významnější roli. To dnes asi zpochybňuje jen málokdo. Představitelé společnosti Google šli však ve svých vyjádřeních mnohem dál a v rozpětí několika týdnů se k významu mobilů vyjádřili hned dvakrát.

Využití sociálních sítí při podpoře maloobchodu

David Kozák, 19. března 2010
Hlavní možnosti, jak při podpoře aktivit v oblasti maloobchodu využít sociální sítě, naznačuje zpráva IDC Retail Insights, kterou zveřejnila analytická společnost IDC: Mimo jiné v ní také analyzovala společenské jevy, které se objevují v souvislosti s technologií Web 2.0 a možnosti jejich využití při získávání konkurenční výhody.

Třetina uživatelů internetu by chtěla on-line nakupovat léky na předpis

David Kozák, 17. března 2010
Léky na předpis se přes internet prodávat nesmí. Přesto by tuto možnost přivítalo, resp. spíše přivítalo 33 %uživatelů internetu v ČR.

Čeští internetoví vydavatelé loni za reklamu utržili 6,4 miliardy korun

David Kozák, 16. března 2010
Výdaje na internetovou reklamu loni dosáhly 6,4 miliardy korun. Internet se tak - s téměř 10% podílem - stal třetím největším inzertním médiem v ČR.
Události | Marketing a média | Projekty a investice | Technologie | Trendy a čísla | Lidé a akce | Know how