Marketing a média

Využití sociálních sítí při podpoře maloobchodu

David Kozák, 19. března 2010
Hlavní možnosti, jak při podpoře aktivit v oblasti maloobchodu využít sociální sítě, naznačuje zpráva IDC Retail Insights, kterou zveřejnila analytická společnost IDC: Mimo jiné v ní také analyzovala společenské jevy, které se objevují v souvislosti s technologií Web 2.0 a možnosti jejich využití při získávání konkurenční výhody.

Časopis Computer Business: Pod kůží IT businessu

Hana Novotná, 20. září 2005
Víme, že podnikat v IT není žádný med, marže jsou proklatě nízko a hledat mezeru na trhu je jako hledat jehlu v kupce sena. Časopis Computer Business se snaží mapovat český IT business takový, jaký je.

Blogy lákají novináře

David Kozák, 7. července 2005
Na téma blogy a bloggeři bylo v poslední době napsáno v českých online i offline médiích nemálo textů. Některé pozitivní, jiné naopak. Jedno téma ale zmíněno téměř nebylo - využití blogů ze strany novinářů.

Výdaje na internetovou reklamu loni vzrostly o téměř 80 %

David Kozák, 24. března 2005
Inzerenti v České republice v loňském roce utratili za internetovou reklamu podle Sekce vydavatelů internetových titulů 760 milionů korun. Nárůst by měl pokračovat také letos a celkové výdaje by měly překonat hranici 1 miliardy.

V internetové reklamě poroste význam videa

David Kozák, 21. ledna 2005
Rostoucí využití vysokorychlostního připojení k Internetu by mohlo zvýšit význam videa, jako formátu internetové reklamy. Klesat bude naopak význam tzv. vyskakovacích (pop-up) oken.

ATLAS.CZ je hlavním mediálním partnerem soutěže Miss Europe - Junior

David Kozák, 3. listopadu 2004
V úterý 9. listopadu se v Praze uskuteční 2. ročník mezinárodní soutěže Miss Europe - Junior. Hlavním mediálním partnerem je portál ATLAS.CZ.

Internet Mall otevírá "kamenné obchody"

David Kozák, 22. října 2004
Společnost Internet Mall, jejíž online prodejna bilezbozi.cz zvítězila v letošním ročníku ankety Obchodník roku 2004, začala otevírat nové "kamenné obchody".

Web SEO-SEM.cz s novými funkcemi

David Kozák, 21. října 2004
Internetová reklamní agentura RobertNemec.com obohatila svůj specializovaný web SEO-SEM.cz o tři nové funkce - burzu zpětných odkazů, inzerci volných pracovních míst a blog o SEO a SEM.

KASA.cz nabízí sportovní a outdoorové vybavení

David Kozák, 19. října 2004
EUROCOMM Group, provozovatel internetového obchodního centra KASA.cz, spustil novou kategorii Sport a vybavení pro Outdoor.

Nezapomeňte, do uzávěrky soutěže Prodejna roku 2004 chybí pouhé dva dny

David Kozák, 12. října 2004
Okamžik, kdy budou slavnostně vyhlášeny výsledky soutěže Prodejna roku 2004 se rychle blíží. A stejným tempem se také krátí čas, jenž mají k dispozici ti, kteří chtějí v soutěži hlasovat a kromě ovlivnění výsledků třeba také vyhrát některou z cen.
Události | Marketing a média | Projekty a investice | Technologie | Trendy a čísla | Lidé a akce | Know how